Diversity... Openness... Balance... Innovation... Synergy... ... since 1999

 

Centrum Samooceny IT

 26.01.2008
Narzędzie CRSA (Control&Risk Assessment)

Control&Risk Self Assessment (CRSA) jest narzędziem/procesem w którym zarządzający IT oraz pracownicy IT razem starają się zidentyfikować i ocenić ryzyka i mechanizmy sterujące występujące w organizacji przy aktywnym udziale i pomocy pracowników firmy DOBIS. W procesie CRSA pracownicy IT samodzielnie, z udziałem DOBIS, przeglądają swoją organizację (zespoły, działy, piony) i starają się:

  • zidentyfikować i nadać priorytety celom biznesowym,
  • ocenić i zarządzać ryzykami w obszarach biznesowych,
  • ocenić adekwatność stosowanych mechanizmów sterujących,
  • stworzyć plany pokrywania ryzyk i mitigacji (pokrywania) ich wpływu,
  • upewnić się, że identyfikacja, rozpoznanie ryzyk jest zgodna z kierunkami rozwoju biznesu na wszystkich poziomach organizacji.


Poprzez ocenę ryzyk i kontroli doradca pomaga ocenić ich wpływ na osiąganie celów i zamierzeń określonych dla wszystkich obszarów biznesowych i wskazuje drogi mitygowania (pokrywania) ryzyk poprzez implementację mechanizmów sterujących. Proces Control & Risk Self Assessment może być traktowany jako wewnętrzny przegląd IT - papierek lakmusowy stanu organizacji, który wydaje się bardziej efektywny niż tradycyjny audyt i dający podobne rezultaty. Jeśli macie Państwo pytania dotyczące przeprowadzenia w Państwa organizacji Control & Risk Self Assessment prosimy o wysłanie maila lub kontakt telefoniczny.


TK
 


na górę na górę
Nasze wartości   |  Misja   |  "bądź PES"   |  Polityka prywatności   |  Nota prawna   |  Kontakt   |  SMS   |  Praca
© Copyright 1998 - 2017 by DOBIS. All rights reserved. Wszystkie prawa zastrzezone.
Ważne: w naszym serwisie wykorzystujemy pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron.
Możesz wyłączyć używanie plików cookies w przeglądarce internetowej jednak może to uniemożliwić poprawne działanie witryny.